Ain't that a kick in the head

 Hejsan!
Dagen har varit bra!
Har umgåtts med många olika folk.
Däribland Mattias, som är en utbytesstudent från usa!
Efter att ha spenderat några timmar med honom, så började jag till och med tänka på engelska!
Han är ganska rolig, dock.

Mattias:Elin, what do you like? On top or on the bottom?
Jag: Ehm....Oh, i Don't know. I haven't slept with boys yet.
Mattias: What!? You haven't?
Jag: Hehe, No!
Mattias: so....do you want to explore that with me?
Jag:......?

Ja, Han är riktigt galen.
Har försökt få till det med mig hela dagen,typ!
Man kanske borde ge honom en vibrerande barberadocka? =)

Jag gillar denna veckan!
Har fullt upp med Musik and I like it, I like it a lot!

Men, nu ska jag sova.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.



Bilden är tagen av Mathilda och redigerad av Frans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0