All i wanted

God kväll!
Dagen har varit väldigt fin, även om vädret har varit blåsigt, regningt och kallt.
Jag hade samhällskunskap, slutade en halvtimme tidigare,sen var det matte(och för en gångs skull fattade jag och det var givande!)(K-värdet är det med x i och y-värdet är det utan x *mumlar* ) , och sen var det kör(smstid med Sarah! ps. fan vad alla var sura och på dåligt humör där!) och sen slutade jag!
Dock stannade jag kvar.
Jag strosade mest rundor.
Var på åhléns med frans och handlade lite behövande saker som jag har behövt nu i några månader.
Jag måste bara säga att jag älskar min Frans! Han är så fin och han gör allt för att få mig att må bra. Han sa en jättefin sak idag. " Fan vad du är vacker,kvinna! Jag är avundsjuk!" Jag älskar dig frans!Du är bäst!
Ja, sen tog vi våra respektive bussar hem.
Väl hemma sätter jag mig framför datorn för att skriva på projektarbetet. Det blir helt blankt!
Ska försöka skriva några rader nu innan jag somnar, så jag blir av med lite jobbiga tankar.
Nej, nu så ska jag nog sluta skriva och antingen skriva eller sova.
I morgon är det ännu en ny dag!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.
<3


Kommentarer
Postat av: Din Bög

älskar dig med Elin, men du du är bättre;)

2009-11-10 @ 18:43:07
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0