Brick by boring brick

Godmorgon!

Mår inte mycket bättre idag, så jag får stanna hemma idag.
Skulle egentligen på middag hos min faster men det går inte när jag mår såhär.
Jag måste försöka få till lite pluggning idag och en massa andra saker.

[ ] Duscha
[ ] Skriva minst ett kapitel klart på mitt projektarbete.
[ ] Göra minst en uppgift/arbete i djurkunskap.
[ ] Skriva klart frågor och svar från piratpartiet till samhällskunskapen.
[ ] Renskriva reflektionsfrågor och svar till nutida konst.
[ ] Tvätta!
[ ] Städa!

Så , jag har en del som måste göras idag. Får väl gå in på fronter och låtsas fatta vad det är jag ska göra där.
Är fortfarande irriterad på läraren som inte kunde förklara lite mer för mig via mail.
Jaja, Jag får väl börja med att ta en dusch då.

I natt har jag nog varit lite febrig. Då brukar jag ha sjukt konstiga drömmar.
I natt drömde jag att min bror Dennis blev ihop med sitt ex, stina.
Jag försökte döda henne.
Jag åt min hunds nos.
Jag åt en människas inälvor.

......?

Ja, jag skyller det på febern. Jag har dock ingen aptit idag efter den drömmen.
Urk!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0