Det sitter en pojke på månen.

Hejsan!
Detta har verkligen inte varit en bra dag, men jag har haft underbara vänner som har försökt gaska upp mig.
Och det tackar jag dom för!
Jag har hunnit plugga lite med.
Gjorde ett djurkunskapsarbete och sen har jag tränat lite på bruksgitarr med!
Jörgen tycker att jag ska jobba mig till ett mvg.
Han sa att jag inte behöver lägga så mycket tid på det.
Men men!
Just nu pallar jag inte skriva.
Vill mest bara sova.
Har dock en fet sovmorgon i morgon.
Får sova 1 och en halv timme extra i morgon. Det kan behövas!

Tack för att du följde med mig idag , ylva! Det betydde massor!

Nej, nu drar jag!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0