Don't rush

God kväll eller God natt, vilket som här med!
Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Eller ja, jag ska väl i alla fall försöka.
Har ju inte lagt mig förrän 1-2 nu när jag har haft lov, men jag har tagit en sömntablett som snart kommer börja verka.
Jag har inte gjort något av det som jag sa att jag skulle göra i mitt tidigare inlägg.
Jag har ju dock börjat på det, och det vill säga att tanken har flygit förbi, men jag ar liksom inte hittat motivationen.
Kanske kan plugga i skolan i morgon om jag har tur.
Jag börjar nog 8 i morgon med kör, har jag för mig.

Ja, så nu är det alltså sista dagen på lovet.
Denna veckan har gått sjukt snabbt och jag har hunnit med en massa saker!
Jag har haft galet roligt med mathilda. Det är illa....eller?
Jag har klippt mig.
jag har spelat musik.
jag har festat.
Jag har myst med familjen.
Och mycket annat, så ja, jag har hunnit med en del.

Nu blir det sängen!
Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0