Don't wait

Godmorgon!
Jag har inte kunnat blogga eftersom jag är ganska så sjuk.
Jag är megaförkyld och massa andra saker.
Igår kom jag hem vid 3-tiden. Sen åt jag och sen somnade jag.
Vaknade igen vid 8 tiden och somnade vid 11-tiden igen.
Jag är jätteledsen att jga missade Antons födelsedag igår.
Han blev 5 år!
Min stora pojk!
Men mor tyckte det var bäst att jag inte följde med, eftersom jag mådde som jag mådde.
Ville ju inte smitta de små kidsen =)
Jag försökte mig på skolan igår, men det slutade med att jag blev hemskickad.
Men idag ska jag försöka mig på det igen.
Har bara konsthistoria och mentorssamtal idag.
Ska ta bussen om lite mer än en timme, så jag kan ta det lugnt idag.
Annars brukar jag alltid sega tills det är 20 minuter tills vi ska köra.
Då hoppar jag in i duschen och börjar göra mig i ordning.
Men det behöver jag inte idag.
Fast det kommer säkert bli så ändå! =)

I helgen ska jag bara ta det lugnt,sova, dricka te och enchinea och friskna till ordentligt!
Nej, nu måste jag snyta mig!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0