Head over heals

God kväll!
Vilken tur att Eddie åkte ut!
Har inte gillat han överhuvudtaget!
Nästa vecka åker resa ut, men sen då?
Sen tror jag att det blir Tove eller calle.
Mariette och erik i final? JAAAAADÅ!

Idag har det ju varit fredagen den trettonde, men det har verkligen varit en av dom roligaste dagarna på länge!
Jag hade min lektion och sen busade jag mest rundor, som vanligt!
Jag klädde ut mig till jag-vet-inte-vad och till något annat jag-vet-inte-vad.
Jag hade självklart mina 3 vänner som också klädde ut sig. Jag vet inte riktigt vad alla var.

I alla fall,
Jag målade förra veckan på nutida konst och idag fick vi tillbaka dom.
Jag måste säga att jag är stolt över den och jag tror nog att min mormor hade varit stolt över mig med!



Jag gillar den verkligen!

När jag kom hem tog jag det lugnt.
Åt några clementiner och drack grönt te.
Sms:a en del med.
Och sen var det middag och idol!
Och nu ska jag snart sova.
Funderar lite lver vad som behöver göras i helgen.
Finns en del.
Men jag skriver en lista i morogn!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Mihi<3 ^^

Kommentarer
Postat av: Frans

din bild blev jätte fin fast Nicklas gjorde ju ändå en mycket finare, HAHA!;P

2009-11-14 @ 00:33:04
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0