Hjärta

God kväll!
Jag kom hem för en stund sen.
Har varit på Ug med Ylva och annat fint folk.
Har haft en väldigt bra dag, faktist.
Jag har väldigt många som faktist förgyller min dag totalt.
Jag har Min frans, ylva,Catrin och massor med annat folk!
Helt underbart!
Vad skulle jag gjort utan dom?!

Om exakt 7 månader vid denna tiden har jag tagit studenten.
Undrar hur jag kommer känna då...
Just nu har jag lite panik.
Även fast jag vet vad jag ska göra i alla fall ett år framåt.
Sen tror jag att jag får se vart det bär.
jobba ett halvår/år och sen vidare till london för att jobba, sen får man se. Jag kanske stannar kvar där och träffar någon snygging och gifter mig.
Vem vet?

Vad jag vet är i alla fall att jag ska sova nu!
I morgon är det naturkunskap som står på schemat!
Och även ett möte...

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0