I belong to you

Detta inlägget ska jag tillägna Frans.
Du Frans?
Jag glömmer ofta att berätta hur mycket du betyder för mig.
Du betyder så oerhört mycket!
När jag har en dålig dag och känner mig så ful och äcklig, så kommer du med dina underbara
ord om att jag är vacker och söt och då blir min dag genast bättre, eftersom det är ju du som får stå ut med att se mig varje dag. Så jag får försöka lita på det.
Du ger mig så otroligt mycket!
När du inte är i skolan, så är jag ledsen,osäker och allt det där.
Men sen kommer du och då blir allt bra och jag känner mig trygg igen.

Jag älskar dig Frans.
Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Frans

jag älskar dig jätte mycket elin!

2009-11-22 @ 18:18:06
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0