I kissed a girl!

Hej!
Mina syskon är hemma och vi har ätit och druckit.
Det var gott!
Jag har också fått den nya mobilen.
Den är najs =)

Så ser den ut =)

Jag har även kunnat cheka av några punkter på min helglista!

[X] Duscha
[/] Skriva minst ett kapitel klart på mitt projektarbete.
[ ] Göra minst en uppgift/arbete i djurkunskap.
[ ] Skriva klart frågor och svar från piratpartiet till samhällskunskapen.
[X] Renskriva reflektionsfrågor och svar till nutida konst.
[X] Tvätta!
[X] Städa!

Snart har vi tomt hus, så då ska jag byta om till myskläder igen och sen ska jag städa helt klart och sen plugga lite.
Skriver mer innan jag somnar tror jag .

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0