It's raining men!

Hej!

Vi har haft besök av min bror och hans familj hela dagen, så jag har inte hunnit blogga.
Jag försökte plugga en liten stund. Först satt jag på mitt rum, men det var för mycket spring, så jag gick ner och satte mig där nere. Började få lite ro, och sen kom folk ner, så jag sket i det i stället.
Men jag försökte!

Jag och Mathilda har bestämt att vi ska se Kent i Göteborg den 21 mars.
Det kommer bli galet najs!
Eller hur, Mathilda? =D

Ja, Bror&Co åkte precis, så nu sitter jag och tittar på körslaget.
Jag tycker det är ganska mysigt.
Undrar vem som kommer vinna?

Ja, gud! På tal om att titta på tv!
Vilket göre min bror och min far har haft med tv-apparaten idag!
Helt sjukt!
Jag räknade ut att dom har hållt på med tv:n nu i 6-8 timmar!
Shit!
Fast nu har dom fått nåt sånär ordning med det.
Tror jag.
Jag vet inte.
Jag tittar knappt på tv mer!

Nej, nu ska jag göra nåt annat!
Kanske försöka mig på pluggandet? =)
Eller.....? =D

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

KENT, vi och GBG <3

2009-11-15 @ 17:19:31
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0