Iv'e had the time of my life

Godmorgon!
Kände att det var dags för en uppdatering!(Plus att Sarah tjatade på mig som en gammal morsa!)

Veckan har varit så otroligt rolig!
Vi har spelat och skrattat och haft så fruktansvärt kul!
Jag kan nog faktist säga att detta har varit den roligaste veckan i hela mitt liv!
Jag har fått umgås med dom människorna jag älskar så fruktansvärt mycket och hela klassen har gått ihopa och äntligen blivit en klass!
Man kan ju dock undra hur det kommer bli nu, efter allt.
Kommer det bli precis som vanligt, eller kommer vi fortfarande hålla ihopa?
I alla fall, ni som går i tvåan och ettan just nu, jag avundas er för vad som väntar er!
Fy fan vad kul jag har haft!
Det bästa är dock att vi inte är riktigt klara.
Vi har en spelning på skolan på Tisdag och sen har vi en spelning på Ug på Fredag, så det komemr lite till.
Och jag tror nästan att det kommer bli de två roligaste spelningarna, faktist!

Idag är det första advent och det är även Frans födelsedag.
Det är en jättefin första advent och jag tror att jag och Mathilda ska fortsätta fota idag, eftersom det är så fint väder.

Igår var jag på öppet hus i skolan.
Skulle ändå vänta på att Mathilda skulle vakna så att vi kunde ta bussen hem, så jag stack dit!
Vi guidade dom som skulle guidas och sen kom marcus och olle, och då hade vi massage och kaffestund!
Sjukt najs!
När all skulle hem, så ville Marcus promenera lite i stan med mig.
Vi tittade lite när barnen och tomten dansade runt granen och sen gick vi vidare.
Det började ösregna, så vi la oss i en tunnel på en lekplats tills det gick över.
Sen följde jag honom till stationen och sen gick jag hem till faster med raska steg.
Packade snabbt som in i och sen promenerade jag upp till Mathilda.
Vi bägge promenerade till Willys och köpte red bull(suprise!) och mat och lite godis!
Sen blev det buss hem till Gården.
Vi åt, skrattade som galningar och sen (klockan 11 på kvällen) fick vi för oss att fota våra planerade dubbelord!
Det ledde också till mycket skratt, måste jag säga.
Vi var väl klara vid ett-tiden och sen satt vi mest och snackade och planerade inför vårt Londonboende som kommer äga rum om typ 1,5 år.
Det kommer bli sjukt kul!

Ja, och nu sitter jag här, nöjd efter en helt underbar vecka, och tittar på mina neonorangea naglar.
Förhoppningsvis kommer dagen att bjuda på fotning,pluggning och tvättning.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0