Jag fattar ingenting

God kväll!
Just nu sitter jag i min varma goa fåtölj och lyssnar på Lars winnerbäck!
Och det har jag gjort nu i ungefär 3 timmar.
Galet mysigt!
Jag har även skrivit några rader till på mitt projektarbete!
Och jag har fixat och trixat med mobilen!
Jag sitter som vanligt även på facebook och nördar mig.
Var inne om på gruppen jag skapade om att homofobin ska utrotas.
Nu är där 1140 stycken med i gruppen. Det gillas!
Snart ska jag gå och borsta mina bissingar och sen ska jag sova!
Jag är praktiskt taget frisk som en nötkärna just nu!
Snuvan är nästan helt borta och allt annat med!
Tack vare grönt te, encinea och otrivin komp!
Och mycket vila, förstås!

Och i morgon är det skola!
Ska nog ta med mig min data till skolan , så jag kan jobba på mitt projektarbete ordentligt!
Nej, nu måste jag gå!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0