Lemon tree

Godmorgon!
Jag vaknade lite innan 8 och jag var tvungen att fundera över om det var fredag eller lördag.
När jag väl kom på att det var lördag låg jag bara kvar i sängen och gosade med alla mina kuddar och täcken! (mest täcket och min långa kudde) Jag älskar verligen att bara ligga kvar i sängen och dra sig.

När jag väl kommer ner, så berättar mor och far att Bimbo, min äldsta hund, hade trillat ihop när dom hade varit ute på sin morgonrunda. Inte nog med att hon bara hade trillat, utan hon låg bara kvar.
Hon är väldigt gammal. Vi har haft henne sen jag var 5-6 år gammal. Och att hon kanske snart dör, finns inte i min värld. Hon får inte dö. Fy fan vad jag kommer må dåligt när hon gör det.
Usch, min lilla snutta!
Så idag får man hålla ett extra öga på henne.

Jag sa ju att jag måste göra en helglista.
Hade tänkt göra den nu.

[ ] Tvätta
[ ] Installera Nortonvirus
[ ] städa
[ ] Börja arbeta på nutidakonstarbetet
[ ] Minst en uppgift i djurkunskap
[ ] Skriva lite på projketarbetet
[ ] öva bruksgitarrsläxor

Ja, det är i alla fall en liten del av vad som behöver göras.
Jag vet inte riktigt när jag börjar.
Ska nog först ta och vakna till lite och titta på lite family guy, sen är det dags att börja.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0