My lullaby

Godmorgon!
Jag glömde helt och hållet att uppdatera igår!
Men!
Jag han med några saker på listan! Hoho! Kan även lägga till lite!

[X] Passa barn!
[X] Tvätta!
[X] Ligga på spikmattan!
[/] Städa!
[X] öva på turnelåtarna!

Kolla, helt värdelös är jag ju inte!
Idag ska jag hjälpa mor med lite julsaker och sånt.
Sätta upp ljusstakar och sånt.
Kan bli ganska mysigt.
Och sen måste jag städa helt och hållet på mitt rum och på min toalett.
Och sen blir det plugg.
Jag måste verkligen göra dom två senaste.

I alla fall.
Igår hade jag barnen här.
Dom höll sig vakna tills klockan var halv 12-12.
Vi busade och höll på hela tiden!
Det var riktigt kul, faktist =)

Men men, nu ska jag ta och dricka upp kaffet och sen börja städa lite mer på mitt rum.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0