Night watch

Godmorgon eller godmiddag, vilket som.
Efter en händelserik helg, sitter jag nu och lyssnar på tegan and saras nya album. Det är väldigt bra, faktist!
Jag hade tänkt att plugga lite idag och även ta och möblera om ett par saker på rummet och dra fram massa ljus så jag kan mysa som bara den i kväll!

I fredags åkte jag in till ystad och mötte upp mathilda.
Sen åkte vi in till malmö för att shoppa lite.
Vi var bägge två ganska sega.
Jag hittade en galet snygg jacka, det blev den som jag hade kollat upp!
Har jag tur, så får jag tillbaka dom pengarna av mor.
Vi brukar säga att jag får köpa kläder för mitt studiebidrag och sen är det hon som betalar ytterkläder.
Sen hittade jag vingar och leggings med. Köpte även ett glittrigt nagellack som skulle matcha kvällens outfit!
Ja, mycket mer blev det inte att jag köpte. Mathilda fick tag på ett snyggt linne med!
På vägen hem köpte vi varsin redbull. Det är verkligen ett mirakelmedel!
Vi drack dom och sen blev vi av med vårt tråkiga humör!
När vi väl kom hem så hoppade mathilda in i duschen och jag satt och pratade med Cecilia och wilma och Mollvin!
Sen var det min tur att hoppa in i duschen.
Det tog ca 3 timmar för oss att göra oss i ordning.
Men snygga blev vi, eller i alla fall mathilda. själv tyckte jag att jag var skitful!
Men jag var en älva med vingar och lösögonfransar och glitter på ögonen och i hela ansiktet och med krusat hår och allt. Folket såg i alla fall vad jag var och det var ju det jag ville åstakomma!
Ja, kvällen flöt på och jag hade i alla fall jätteroligt!
Jag och frans hängde ihop hela kvällen. Vi bytade till och med kläder. 2 GÅNGER!
Vid ett tiden stack vi hem igen!
Vaknade på natten och var helt säker att det stod en man lutad över sängen och tittade på mig och Mathilda.
Jag blev inte alls rädd,utan jag bara låg och tittade på den skuggliknande varelsen.
Jag sa ingenting till mathilda förrän igår, och då bekräftade hon att hon också hade sett såna liknande saker innan.
Så nu är det konstaterat att det spökar hemma hos mathilda.
Coolt!

Igår kom jag hem vid två tiden och då plockade jag undan lite på rummet och bäddade min säng.
Sen kom Annelie&Co och Sara hit!
Vi lagade mat tillsammans och sen åt vi gott och så.
Jag färgade även Saras hår och nu är mina naglar bruna....
Så dom får jag måla!
Ja, sen hände väl inte så mycket mer.
Mathilda ringe på natten så vi snackade en stund.
Sen somnade jag i princip.

Nej, nu ska jag nog ta och hitta på något!

Fridens!
Tro.hopp.Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Red Bull<3



btw Molwin stavas fortfarande MolwinxD höhö

2009-11-02 @ 01:21:42
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0