Oh baby,baby!

Godmorgon!
Längesen jag bloggade, jag vet.
Har haft sena dagar i skolan och sen när det stormade, så la både vår telefon OCH internet av, så jag har inte kunnat.
Denna veckan har varit både otroligt roliga och väldigt påfrestande för min kropp och mitt psyke.
Både bra och dåligt, det där.
Men som tur är, så har jag alla mina vänner och speciellt frans,sarah, jimmy,ylva och Mathilda!
Ni är helt fantastiska.
Det bästa är, att dom inte behöver anstränga sig för att göra mig glad.
Jag blir glad bara av att vara med dom.
Helt underbart!
Idag är det i alla fall fredag och jag börjar inte förrän tio, men eftersom far verkar ha en fis på tvären(den har varit där i ca 10 år) så vågar man inte fråga han när han ska köra om dagarna mer, så jag får åka med min underbara mor klockan 7 på morgonen i stället!
Men nu börjar det bli bråttom , så jag får väl hoppa in i duschen!

Skriver(kanske) när jag kommer hem!
En ny helglista väntar!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0