Pieces of me

God kväll!
Jag är så fruktansvärt trött!
Jag hade nästan kunnat gå och lägga mig nu.
Annelie och barnen är här.
Det låter som Alvin är på väg uppför trappan för att träda in på mitt rum.
.........
....
...?

Nope, inte än i alla fall.
Ja, jag hade mina lektioner, sen stannade jag kvar i skolan ganska länge.
Jag lekte rundor med Ylva och Kevin och sen satt jag kvar med Jimmy och Selia.
Väldigt trevligt faktist!
Sen när jag kom hem så var som sagt Annelie och barnen här!
Riktigt mysigt!
Jag borde ta och försöka plugga lite, men jag är verkligen alldeles för trött.
Tror nästan att jag borstar tänderna nu snart och sen ska jag nog sova...

Min fikus har skaffat blogg och jag ger mig fan på att han blir den nya Amir!
Hihihihi!
Och du , frans.
Du har mycket att ge mig!
Mycket mer än vad du tror!
Du är alltid där och jag får träffa dig dagligen och det är väldigt viktigt för mig och för att en vänskap ska hålla!
Älskar dig!

http://invisiblefork.blogg.se/

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0