sex on fire

God kväll!
Jag har ett extremt lugn i kroppen och en lycka.
Känns nästan som lugnet innan stormen i mig.
Men jag tror inte att det är någon fara.
Jag är nöjd.

Dagen har varit givande, även om jag inte gjort så mycket.
Jag har inte gjort klart listan, som jag så ivrigt skrev i morse.
Men jag kan dock lägga till ett par saker som jag gjort.


[X] Duscha
[/] Skriva minst ett kapitel klart på mitt projektarbete.
[ ] Göra minst en uppgift/arbete i djurkunskap.
[ ] Skriva klart frågor och svar från piratpartiet till samhällskunskapen.
[X] Renskriva reflektionsfrågor och svar till nutida konst.
[ ] Tvätta!
[ ] Städa!
[X] Duschat hundarna!
[X] Bakat!
[X] Eldat i spisen!

 

I morgon kommer mina syskon hem med alla ungar. Fullt hus med andra ord. Har jag tur så tar min äldsta bror med sig mobilen med som jag skulle få =) Det är fars dag i morgon..

Nu ska jag nog fortsätta prata med massa folk på msn och kanske skriva lite till på boken. Sen ska jag sooooooova =)

Natti Bloggen!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0