Tell me

Alltså, jag blir så förbannad!
Denna helgen hade jag verkligen tänkt att jag skulle plugga, framförallt djurkunskap.
Så jag skickar ett mail till min djurkunskapslärare och frågar om hon kunde skriva några uppgifter till mig där hon förklarar och utvecklar uppgifterna lite mer. Jag har inte varit så mycket på djurkunskapen på grund av att jag har varit ledig och sjuk. Och jag fattar inte hur hon menar på fronter. Och jag jobbar som bäst när jag har fått sova ut ordentligt. Allt detta förklarade jag för henne.

Vet ni vad hon skriver?!

Att jag får komma till henne på måndag eller tisdag och prata med henne.

Jag menar, fattar hon inte.
Tror hon att jag ska ha med mig nån inspelningsbar liten radio så jag kan lyssna på vad hon säger om och om igen?!

Jag frågade om hon kunde skriva några uppgifter via ett mail! Ska det verkligen vara så svårt.

Jag blir så jävla förbannad!!!!!!

HATAHATAHATAHATAHATA

(ps. ja, jag har mens! ds.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0