Use sombody

Tjenis!
Vaknade för typ en timme sen.
Jag börjar vakna ganska tidigt nu om dagarna.
Ganska skönt.
Ska ta och fortsätta med min helglista.
Jag kan redan kryssa några och jag har underlättat så det kommer nog gå hyfsat snabbt idag.
Springer man runt och lyssnar på musik samtidigt, så brukar jag få in en himla fart med det mesta!
Ja, annars bjuder nog inte dagen på något speciellt.
Vet inte riktigt vad mor och far ska göra.
Mor låter gaaaaanska trött.
Hon var på konsert igår.
Hon var inte nykter, kan jag säga.
Så hon ska nog mest ligga och vila idag! =)
Gutt! Inget tjat! ;)
Jag var till och med upp innan mina päron idag!
Det är inte ofta!

Ja, men nu ska jag göra något annat!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0