You found me

Hej!
Nu bloggar jag igen!
Dock ser jag ut och känner mig som ett ösregn.
Men jag har varit i skolan idag och det har faktist gått hyfsat bra.
Har dock inte mått så himla bra, men men.Ett leende lurar de flesta!
Nu sitter jag och tittar på idol och myser på mitt rum.

Dom kör de låtar som dom tycker är de bästa och jag sitter och funderar på vilken jag hade tagit..
hmm...Vet inte vilken jag hade tagit. Vilken tycker ni?

Ja, som sagt, i helgen ska jag bara friskna till.
skulle egentligen till min faster i morgon eller oskar. Men jag får skita i bägge, för jag vill inte när jag mår såhär.
Så jag får försöka plugga en del och få tag på lärare och sånt grejs!

Nej! Nu ska jag fortsätta kika på idol =)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0