That was when i rule the world

Okej, suprise for me!
Robin kom hem i natt, så idag ska jag få träffa honom! =)
Det känns faktist jättekonstigt.
Att få pussas,le och känna kärlek.
Jag hade vant mig vid att vara ensam nu typ.
Jag är bättre nu. Hostan har blivit lite bättre, febern är borta och näsan är inte så farligt täppt mer.
Dagens planer lyder såhär:
* Åka in och bli klippt, vem vet, jag kanske blir korthårig?:)
* Hem och tvätta av håret
* Åka in till ystad och ta en fika med Frans och Ylva
* Hem och byta om och packa (om robin inte kommer hit i stället,vill säga)
* Träffa Robin!

Den sista punkten kommer nog vara ända tills på söndag, så jag kommer nog inte vara så effektiv med bloggandet.
Nej, nu får jag dricka upp mitt kaffe och sen borsta tänderna och klä på mig. Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.
Fridens!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Den sista punkten kommer nog vara ända tills på söndag, så jag kommer nog inte vara så effektiv med bloggandet." DÅ ÄR ALLT SOM VANLIGT. HAHAHHA :D:P

2010-07-12 @ 10:51:35
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0