true colors

Jag har haft helt underbara dagar!
Måndags började med klippning. Sen överraskade jag Robin med att stå utanför hans dörr med ett stort leende.
Han blev ganska glad och väldigt överraskad, eftersom jag inte alls hade hört av mig. Sen sov jag över.
I tisdags, så fick jag upp robin ganska sent. Vi låg och jäste ett tag, sen packade vi ihop och stack ut på stan. Det blev en ganska lång runda,trots allt. Vi tog inte bussen hem till mig förrän halv 10. Innan dess handlade vi,tittade på the recon och åt och hade det trevligt.onsdagen spenderade vi här hemma,genom att bada och sola hela dagen.Jag låg och slumrade till medan Robin tittade på film, och när jag vaknar igen gråter jag för fullt och är livrädd. Varför vet jag inte. Men robin låg och tröstade mig under de timmar som det höll på.Torsdag-idag(söndag) spenderade vi hos Robin. Vi var på marknad,badade i havet på kvällen och låg och pratade mycket. Igår stannad ejag hemma, medan Robin var på grabbkväll. Riktigt skönt att vara själv, faktist.Jag tittade på den galna proffesorn och scary movie 4. Sen somnad ejag gott och vaknade till när Robin kom hem klockan 3 på natten.
Idag har vi inte gjort så mycket. vi städade lite och handlade hem lite mat. Sen åkte jag hem, så nu är jag äntligen placerad i min egna säng igen. Skönt!
Ska nog snart ta och bädda ner mig och se någon bra film.
Men nu kommer lite bilder från dessa dagarna!



Den sista bilden är en av mina nya klänningar! Älskar den! Riktig prinsessklänning. Och dessutom är den en 36! Inte vanligt alls! Lite chokad blev jag när catrin sa att jag borde ta en storlek mindre.

Nu ska jag dunsta!
Fridens!
Tro.Hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0