Bloppis

Nu har jag rensat ur skåp och lådor, så nu blir det bloppis!
Manikyr/pedikyrset! Aldrig använd!
50 kr SÅLD!
Bronspuder! Har en kvar. aldrig använd!
50 kr SÅLD!
Parafym. Dancing lady. Aldrig använd!
50 kr
necessär. använd en gång. 20 kr
Deo. Helt nya. aldrig använda, såklart!
20 kr st.
den gröna är för känslig hy och den gråa lämnar inga märken.
scrub cleanser för ansikte. aldrig använd.
50 kr st
Handkräm 10 kr. SÅLD
Lotion. 15 kr st.
Puder, aldrig använt. i färgen clear, vilket förmodligen är genomskinligt.
50kr SÅLD
Ögonkräm. aldrig använd. 50 kr
concealer. aldrig använd. 50 kr
Tabletter som förbättrar hyn!
Oöppnad.
20 kr
oxygen boost ansiktsvatten. för en svalkande känsla. går bra att spruta ovanpå smink.
provad någon gång
20 kr
Kroppstvål med scrub. aldrig använd.
10 kr SÅLD
kroppsscrub. oöppnad. 50 kr
ansiktsmask. aldrig använd. 30 kr
Ögonskugga. provad en gång av mig med seperata penslar. Följer även med 2 applikatorer som aldrig är använda.
30 kr
Värmelotion för håret. skyddar mot fön,plattång och locktång.
helt ny och oanvänd.
50 kr
Och det var alles!
För er som inte kan hämta av saker och ting här hemma hos mig, kan få det postat, men då står ni för frakten.
Kommentera vad ni vill ha, så lägger jag undan sakerna och tar kontakt med er.
Shop on!!

Kommentarer
Postat av: mor

Ring mig, vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-27 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0