Chipchip

TJEENNNAAAA!
hehe
idag är jag på riktigt bra humör. Kan vara för att det ska hända en väldigt rolig sak idag!
Och ja, ni kommer få reda på det. Men inte nu! HEHE!
Har jag berättat om invägningen förra veckan föressten?
Gick ner 0,4 kg!
rätt bra ändå. Jag är så glad bara det går på rätt håll!
Och i morgon är det dags igen ju!
Tror att jag kommer ha gått ner då med.
Har varit rätt så duktig med maten och även med motion.
Så det kommer nog gå åt rätt håll hoppas vi!
Har jag berättat det förressten att jag väger lika mycket nu som jag gjorde när jag flyttade hemifrån för ca 1-1,5 år sen?
Så jag gick upp i vikt snabbt i början , och sen har det smygit sig på mig.Men det är lugnt. snart borta igen ;)
Jag har ju fortfarande inte kommit fram till när jag ska känna mig nöjd. än så länge har jag ju gått ner mer än 5 kg. Och jag vill ha gått ner 5 till tills juni är slut. KOmmer nog bli rätt så jobbigt och hårt, men jag sak göra allt för att klara det!
Har en del kläder(klänningar) som jag vill kunna ha på mig till sommarn igen. Likaså gamla bikinis.
Ska ju givetvis köpa nya bikinis, men bara känslan att kunna ha på sig kläder som man hade när man ansågs vara "smal".
Nej, nu ska jag hälla upp en till kopp kaffe, senare blir det väl att ta itu med mer packning.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0