Hur gör jag?

Ja, ännu en vecka har jag gått ner!
-0,6 visade vågen!
Så himla glad!
0,3 kvar tills jag har gått ner 5 kg (och du vet ju vad det betyder annelie! BIO!)
3,4 kg tills jag har nått mitt tredje mål- att gå ner 10% av min startvikt.
Så jag har redan nått ett mål.
5% av min startvikt!
Så tre mål, varav ett redan är avklarat!
Blir så himla glad över att jag går ner. Och att jag fortfarande går ner så mycket efter så lång tid!
Nästa vecka ska jag i alla fall ha gått förbi 5 kg!
Annars idag då?
Ja, ska ut med wilma och ska även ner i stan och fixa något till syster. Ska nog även kolla på något till mig själv.
Får se om man kan hitta något fint!
Men nu ska jag ta och vara lite lycklig över att jag gått ner.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0