Our house!

Godmorgon!
vilken underbar morgon!
Fåglarna kvittrar högt och solen är snart uppe!
Så himla härligt!
Idag är jag ledig. Har absolut ingenting att göra! Sjukt najs!
Gårdagen var verkligen effektiv!
Jag har länge tyckt att vårt gästrum har varit så himla tråkigt.
Man har liksom inte viljat vara där inne. Men sen har jag inte vetat hur jag skulle göra för att det skulle bli fint.
Men igår fick jag ett jäkla ryck!
möblerade om, och höll på att städa och när robin kom hem, så tog vi en halvtimme-timme till att städa resten av lägenheten. Och nu är här så fint. Och han blev helt galen i gästrummet!
Så jag är rätt så duktig med att improvisera! Och så fick jag mitt fina sminkbord också! Sån flickedröm!
Så tänkte lägga upp lite bilder på vår lägenhet som jag tog igår.
Kök. Det är verkligen större än vad det ser ut. SKa även försöka få det lite bättre här. vet inte riktigt hur än, så vi får se! =)
Vardagsrum. Ser också mindre ut än vad det är. Riktigt mysigt!
Sovrum. Vi har ett rätt så litet sovrum, men det tycker jag bara är skönt.Har hellre mer kvm i vardagsrummet eftersom man bara sover i sovrummet.
Våra underbara tavlor i sovrummet! Hänger mittemot sängen, så man ligger och läser det varje kväll!
Älskar dessa!
Gästrummet nu nr det vart fixat! Blev verkligen mysigt!
Och mitt fina sminkbord!
Jag har inte tagit alla bilder som skulle kunna tas. badrum, hallar och så har jag inte tagit bild på.
Men här är mysigt och vi trivs som tusan!
SÅ, nu har ni som inte sett vår kya innan, fått se den nu!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0