all the mean girls that pulled your hair.

God kväll!

Ja, det har väl inte hänt så mycket idag,precis.
Och det är precis så en söndag ska vara, enligt mig i alla fall!
Men jag har hunnit tvätta och jag har sorterat mina gamla skolsaker och letat upp saker som jag måste ha med mig till skolan i morgon och allt sånt.
Plockat fram kläder tills i morgon, vilket jag aldrig brukar göra. Men men !

Jag längtar faktist tills i morgon.
Ny skoldag, ny vecka, nytt läsår och en hel del massa nya lektioner!
Ja, jag längtar.
Just nu sitter jag med rummet fullt av tända ljus.
Skitmysigt!
Jag ska nog snart ta och burra ner mig i min mysiga säng!
Ska upp klockan 6 i morgon!

Så detta blir nog det sista inlägget!

Jag måste tacka dig, Emma.
För att du hörde av dig och började snacka med mig och dela med dig om allt.
Det betyder massor!
<3

Jag måste bara lägga in två bilder som jag fick av sarah från i fredags!

En glad Elin som står och hänger och slänger!

Playboy nästa eller?

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min helg var jätte bra, blev myskväll på fredagen och fest på lördagen :)

Hur var din helg? :)

2009-08-31 @ 18:20:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0