All you got

Har och har haft en sjukt mysig söndag.
Blev väckt i morse av två små söta glin.
Dock så tyckte jag inte att dom var så söta då ,klockan 7 på morron, så jag satte bara igång tv medans dom kröp upp i sängen hos mig och jag la sen armen om dom bägge och somnade sen om .
Vaknar igen vid 9. Då är rummet tomt och det är något helt hjärntvättat program på tv:n.
Att dom visar sånt för barn. Jag undrar hur den generationen som Anton 6 Alvin och myran kommer växa upp i blir.
Men jag kan ju inte mer än undra.

Sen kom Annelie&Niclas och myran ( Älskar att kalla den ofödde för myran, det är så sött!)
Här åt vi frukost tillsammans och sen körde dom hem med Alvin.
Sen åkte mor, Far och anton på någon utställning.
Jag skulle egentligen också med, men jag lev jättedålig i ryggen igen igår , så jag kände att det var nog bäst att strunta i det.
Men jag hade det jättehärligt här hemma.
Jag solade, badade och lyssnade på en ljudbok.
och så städade jag och höll på med tvätt.
Ja, sen kom mor,far och anton hem och sen hände inte så mycket.
Jag har precis duschat och smört in mig med bodybutter.
Och nu ska jag och familjen ut och fiska.
Var vet jag inte.

Men det får jag väl reda på :)
Jag är jätteglad för sarahs skull idag!
Hennes Jimmy kommer hem ochjag kan tänka mig att hon är riktigt glad.
Jag älskar er bägge två!
Ni är som mina syskon ,nästan.
Haha!

Skriver kanske mer sen i kväll.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi :D vi måste ses snart, det var alldeles för längesen. fika snart? <3

2009-08-02 @ 18:36:48
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0