Bara för mig

Åh, gud!

Förkylningen blir värre.
Nu har även min näsa börjat rinna och det gör ont och kliar som fan i
halsen.
Jag tror nästan att jag har feber med för mitt hjätra pumpar hårt och snabbt.
även fast jag bara ligger i sängen.
Jag har precis druckit en varm kopp mjölk med halstabletter i och nu ska jag snart
gå på cocca utan kolsyra för att lugna min onda mage.
Jag mår dessutom jätteilla.
Varför ska jag bli sjuk just nu?
Kunde jag inte blivit det innan i sommar?
Nu är det ju hemskt att bli det nu bara några dagar innan skolan.
Hoppas att jag hinner friskna till tills dess!


Nej, tillbaka till sjukligheterna.


Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.



bilden är redigerad av min bästa vän , Frans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0