Break through

Hejsan!
Gårdagen var jättemysig!
Jag tog det lugnt på dagen och sen vid 7-tiden kom alex,emma,catrin och jimmy och hämtade mig här hemma.
Sen körde vi till ettornas läger!
Det var jätteroligt och det verkar faktist vara ganska roliga ettor! :)
Vi dansade med dom och sen satte vi oss med våra gitarrer och spelade och hade det mysigt.
Jag fick även för mig att utforska stället så jag tog med mig folket så gick vi in i stugan och lyssnade på massa dryga skämt.
Sen var det rebus runda.
Då kom även kati,katja,hanna,frida,carro,tina och mathilda!
Jag,jimmy & Catrin vann rebus tävlingen men jag tror inte att vi gälls:P
Ja, sen satte vi oss vi elden igen.
Kati, mathilda,collmo och jimmy blev förälskade i min gitarr så man fick slita den ur händerna på dom!
Jag lovade dom att jag ska dra med den till skolan så dom kan få spela på den!

Vid 11-tiden drog jag hem med jimmy,catrin ,alex och emma.
När jag väl var hemma så var det i princip bums i säng.
Så sjukt trött!
Måste vara förkylningen.
Nej, nu ska jag se på csi!

Tack folkens för en riktigt mysig och rolig kväll!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0