Bride of chucky

Hello!

Ni får ursäkta att jag inte har varit så duktig på bloggandet de senste två dagarna,
men jag har verkligen haft fullt upp.
Men ni kan få en liten kort resumé över vad jag har gjort så kommer förmodligen lite bilder senare ikväll.
I fredags hade jag fullt upp med städning och att hjälpa till med fars fest.
Sen kom det lite folk vid middagstid så då blev det lite solning och badning!
Riktigt skönt och riktigt kul.
Senare på kvällen var det dags att ta på sig festblåsan och på med sminket och ta emot gäster.
Hade en väldigt mysig kväll och senare framåt natten tog jag fram gitarren och så satt vi och spelade och sjöng ända till klockan var 1-2 .
Dock gick jag upp och la mig tidigare för jag var så sjukt trött.
Väl uppe på rummet låg det två utslagna barn.
Anton i min säng och Nathalie i extrasängen.
Tack och lov att jag köpte den där bäddfåtöljen.
Den används otroligt mycket och jag tror nästan att jag köper en till när jag flyttar hemifrån.
Ungarna vaknade vid halv 8 igår.
Jag är ganska sur på morgonen när jag inte får sova så länge som jag behöver så jag sa till dom att gå ner.
Sen somnade jag om.
Och vaknade halv 11.
Helt galet att jag kunde sova så länge.
Men , jag behövde väl ta igen så mycket sömn som möjligt.
Japp, sen blev det att byta om till bikini och ut i solen och bada och sola.
Sen var det att springa in igen och in i duschen och i festblåsan igen och köra till simrishamn.
Där var det släktträff.
Och det är från min mammas sida och dom träffar vi bara vartannat år, så det var väldigt roligt.
Jag var nere vid havet själv ett par gånger och kände på vattnet.
Ja, sen umgicks jag med släktingarna och vi satt och spelade och sjöng högt.
André , min nästkusin, ville att han och jag skulle börja med en duett och spela på olika barer och så.
Så, det ska vi göra med!
Riktigt kul!
Senare, framåt natten, stack jag och Dennis till strandpaviljongen.
dock så v ar jag där bara i en timme eftersom min kompis fick ett astmaanfall och det var rejält!
så jag åkte med henne hem och sov där. Som tur var så skulle vi ju sova där ändå.

Och idag är jag trött och sliten.
Ligger ute på gräset och solar och badar.

Och i kväll ska jag ha ett eget litet chucky marathon!

Så,
Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0