Cleaning out my closet

Yello!

Just nu sitter i en fåtölj på min våning medans Anton sitter i soffan och glor på "Hitta Nemo".
Snart ska jag nog ta och fräsha till mig lite, sen ska jag ta och städa min våning.
Måste ha en anledning att lyssna klart på min ljudbok och det är ett perfekt tillfälle och man blir inte störd. (förhoppningsvis)
Åh! I morse när jag slog upp ögonen så satt Anton vid min stol som står vid fönstret.
Där satt han och tittade ut.
Sen kom det en rejäl blixt.
Då flög han ner i sängen till mig och under täcket och bara mös.
Åh! Det var så mysigt att ligga och hålla om någon medans man hörde regnet falla på terasstaket och så hörde man blixten dundra.

Nej,just det ja!
Nu måste jag dra.

Fridens!

<

Bild från halloween hos nanna, då jag var utklädd till städerska!

Kommentarer
Postat av: Helene

haha, nemo är bäst! :D

2009-08-03 @ 12:45:08
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0