Come along with me

Hej!
Jag tycker ändå att jag har fått en himla bra shema detta året.
Dock så gäller detta shemat som jag fick nu bara i två veckor.
Men jag tror inte att det blir så stor skillnad sen.
I morgon ha rjag samhällskunskap klockan 8.20.
Och läraren verkar sjukt bra!
Det ska bli riktigt roligt,faktist!
Sen har vi kör och sen musik.
Så måndagar verkar väldigt najs, eftersom jag älskar alla 3 ämnena.
Helt underbart!
Jag har musik minst en gång om dagen nu i 3:an.
Helt jävla bra!

Jag har kommit på vad jag ska göra med mitt hår nu till hösten!
Så fort jag har fått det toppat så ska jag lägga in röda slingor i håret.
Men inte för röda.
Bara så man anar dom,liksom.

Det börjar verkligen kännas att hösten är på G.
Det börjar bli kallt och mörkt om kvällarna.
Det regnar för tillfället och löven börjar falla.
Jag älskar dom färgerna som kommer när löven börjar bli röda,bruna,gula på träden.
Tänk då mig med rött hår också.
Hur fint blir inte det? ;)

Nej, nu ska jag ta och göra något annat.
Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.



Shall i be the redhead?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0