Come undone

Godmorgon!
Varför måste det blåsa så himla mycket!?
Men dom säger att det ska bli fint väder i morgon i alla fall så vi får hoppas på det!

Ja, jag somnade vid 12 tiden i går.
Var verkligen megatrött!

Blev en del filmtittande igår med.
Såg watchmen och Walled in och även ett avsnitt av Dexter.

Och idag blev jag väckt klockan 8 av att min syster ringde.
Hon undrade ifall jag kunde passa barnen en timme eller två.
Och det ville jag så gärna!
Jag kan verkligen inte säga nej till de små glinen!
Hihi!
Så efter att hon hade ringt så tänkte jag att det är lika bra att gå upp
för att annars kommer jag bara vara jättetrött.
Så nu ligger jag i sängen med en kopp kaffe.
Gutt är det!

Ska nog snart ta och hoppa in i duschen , sen ska jag städa tills barnen kommer och sen
när jag väl har passat dom så blir det nog att läsa lite teori!
Måste börja komma i gång med det!
Ja, men jag skriver nog mer senare!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0