Där kan ni låta era söta vita barn springa omkring

God kväll!
Var ju som sagt på stranden idag.
Syns knappt....
Sucks..
Ja, när vi väl kom hem igen så åkte mor och far efter ett tag.
Jag matade barnen och sen gick vi på en liten promenad med hundarna.
När vi väl kom hem igen började jag städa.
Då skulle anton också hjälpa till och helt plötsligt hade han plockat bort alla blommor från fönsterkarmen och stod och torkade av den.
Han torkade även av hela golvet med en trasa...
Ja, efter att vi hade gjort det så blev det film och mys.
Barnen somnade redan vid 9 så sen gick även jag och la mig.
Så här ligger jag nu.

Just det ja.
Var ju hos elvira i Onsdags kväll.
mycket trevligt.
Jag fick träffa dessa snyggingarna:

a


Eller ja, de tre blonda snyggingarna.

Dom är trillingar och ser likadana ut,klär sig likadant och pratar exakt likadant.

Kan tro att man blev förvirrad.

Helt galna killar.

Spelar i ett band som heter snake of eden.

Jag har ju alltid velat tatuera mig och kanske kanske kanske ska en av dom tatuera mig.

Är inte säker på om jag vill det riktigt än.

Så fall skulle det vara något old shcool på min skuldra eller nåt sånt.

Vill kunna dölja den när det inte passar , liksom.

Jaja, får se hur jag gör med det.

Och nu vet jag att min mor kommer bli galen efter att ha läst detta..

men men !

Mor, vi tar det i morgon!

Eller nåt sånt.


Nej, nu ska jag nog ta och titta på nån film sen ska jag in i drömmarnas värld.


Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0