Day old blues

Hejsan!
Nu ligger jag parkerad i sängen.
Har en ordentlig huvudvärk.
Och jätteont i halsen.
Så det känns väldigt skönt att ligga här ska jag säga er.

Ja, jag och Elvira tog ju bussen in till lund.
När vi väl kom fram, så satte vi oss på expresso house och fikade.
I typ 2 timmar!
Efter en stund kom även Ellen och Vera.
Mycket trevligt att träffa dom.
Vi snackade bland annat om gayklubbar och om högklackat!
Sen gick jag och elvira en runda på stan.
Då träffade vi Fridah , a.k.a frankenstein.
Mycket trevligt.
Sen var det tillbaka till eh där vi träffade hannah, elviras syster.
Trevlig prick, det där.
Ja, sen stack jag hem igen för min huvudvärk blev hemsk.
Och nu ligger jag här.
Och bara myser.
Ska nog se nån film snart.
Skriver mer i kväll.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0