Dom tomma stegen.

Okej, nu kan det ju vara såhär att jag blir påverkad av andra bloggar som jag läser, men jag förstår verkligen inte det här med bloggkrig och allt det här med att klanka ner på folk utan någon anledning.
Jag kan erkänna att jag själv har gjort det , men jag har alltid mått så dåligt efteråt, vilket har resulterat i att jag har bett om ursäkt till perrsonen i fråga för vad jag skrivit eller sagt.

Men det jag tycker är värst är de personer som skriver något personligt om någon annan och som sen inte kan stå för vad dom skrivit.
Eller när de går på utseendet.

Jag menar som kisse och amir och alla inblandade.
Det värsta är väl över nu, men så som jag uppfattade det så Var det att kisse hade slutat umgås med amir för att hon var ovän med någon annan av hans kompisar.
Redan här är det fel!
Är det verkligen så svårt att försöka reda ut allt med dom andra kompisarna så att dom hade kunnat umgås allihopa?
Sen började dom gå på utseendet på varandra.
Och då menar jag småsaker.
Det är nästan som att stiga in i ett dagis när man läser de inläggen som handlar om det.
Dom kastar bara skit i varandras ansikten.

Har dom så jäkla bra självförtroende att dom kan klanka ner på varandra så mycket?
Känner dom sig stoltare och populärare av att hålla på så?

Nej, jag tycker verkligen att det är otroligt löjligt.

Och nu syftar jag inte bara på dessa två, utan jag menar överlag.
Många håller på såhär!
Jag tycker att det är bättre att bara hålla tankarna för sig själv eller försöka reda ut allt.
Och går det sen inte att lösa, så är det väl ingen mening med att vara vänner?
Då kan man lika bra bryta kontakten helt och börja om på nytt.

Äh, nu bara babblar jag.
Skriv vad ni tycker för jag vill höra fler åsiker om detta.

Hoppas inte att inlägget blev för klyddigt nu!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0