Earth song

God middag!
Jag hade en sån sjukt mysig kväll igår.
Tände massa ljus och lyssnade på enya och bara låg och njöt av
hur skönt det faktist kan vara att vara helt ensam.
Så det kan jag verkligen rekomendera!
Låg och snackade med massa olika folk om allt möjligt.
Jag somnade inte förrän vid halv 3.
Vaknade vid 10-tiden idag och låg bara kvar och vaknade till.
Sen blev det kaffe och frukost.
Gjorde faktist en rejäl frukost. Alltså en äggomelett!
Blev riktigt mätt, ochjag är fortfarande mätt!
GOSH!

Idag står det barnpassning på shemat!
Annelie ska väl komma och hämta mig snart, sen ska jag passa barnen hemma hos dom
och sova över där.
Tar med mig min gitarr med, annars kommer det klia i mina fingrar alldrles för mycket!
Sen i morgon så är det sommarfest!
Det gillas!
Får väl ta och leta fram något att ha på mig med.
Får rota bland mina klänningar!

För övrigt känns det som jag börjar komma back on track!
:D

Men jag kanske skriver senare.
Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0