Feed the horse

Godmorgon!

Vaknar klockan 9 av att Elvira skickar sms.
Typskt, när jag hade kunnat sova Tyskland, så jag är ensam ända tills i kväll.
Och gutt är det!
Jag ska nog ta och städa och lite sånt.
Mor och jag kom överens om att om jag gjorde det ordentligt så skulle jag få 500 i veckan.
Och som ni kanske har fattat nu , så har jag en extrem pengakris.
Så 500 hade varit ganska najs just nu!
Och detta är ett perfekt tillfälle att göra det.
För då kan jag även lyssna på min ljudbok utan att bli störd!
Najs!
Så det är nog vad som händer idag.
Och om jag får tid över så blir det nog lite teori pluggning eller en film.
Eller gitarrspelande.
Hmm...?

Nej , nu ska jag städa!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0