Fidelity

Gud!
Var tvungen att gå ner och äta nåt litet för min mage började krampa utav helvete!
Och nu har jag jätteont :(
Denna dagen har verkligen varit lång.
Känns som det har varit 3 dagar i en.
Förmodligen är det för att jag blev väckt klockan 8 i morse av syrran.
Men snart ska jag nog sova i alla fall.

Elvira,Sarah,Mathilda.
Ni är tre helt underbara goda vänner!
Elvira, du och jag har alltid haft något speciellt och vi kan vara helt ärliga mot varandra.
Jag älskar dig.

Sarah, Du har varit precis som elvira, min bästa vän i 2 år och jag är glad för det.
Jag komemr aldrig hitta någon annan som är som dig, och vet du vad? Det vill jag inte heller.
Jag älskar dig lika mycket som en fet unge älskar godisaffären!

Mathilda, Jag är sjukt glad att jag har fått lära känna dig så bra som jag faktist har fått göra under sommaren.
Vi har ju blivit riktigt nära vänner!
Och vi har galet roligt tillsammans och vi vet väldans mycket om varandra.
Tack för allt stöd du ger mig.
Btw, du har mitt halsband! -.-

Saknar er jättemycket och jag vill träffa er så snart som möjligt igen!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

<
<<<

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar dig <3

2009-08-18 @ 11:22:36
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Elvira

Nej Elin!!! den bilden är ju jätte gammal och förbrukad!!!!! Se bäst före datum!!!! Älskar dej!

2009-08-18 @ 13:01:17
URL: http://slitaochrycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0