I saw an Angel, of that i'm sure

Hallå ja!
Jag märker att jag har börjat få tillbaka min James Blunt period igen så jag bara ligger och rålyssnar på han igen.
I morgon ska jag nog leta upp min skiva med honom och spela den högt på min våning samtidigt som jag städar.
Han är en sån som sjunger med riktigt känsla.
Och det är mest dom jag lyssnar på. Dom som verkligen förmedlar känslor och berättar den nakna sanningen.
Lars Winnerbäck är också ett bra exempel på en sån som har känsla.
Maria mena är också nån som sjunger med känsla.
Laleh med, fast hon bakar in känslorna på ett sätt och gömmer vissa känslor bakom vissa ord på något sätt.
Ni märker att mina förklaringar är bäst va? :D
Haha, jag lämnar detta samtalsämnet nu....
Känns säkrast....
Hehe..

Ja, vi var ju och fiskade.
Det gick inte så bra.
Jag hade massa fiskar som nappade men mitt spö var så jäkla långt och linan var för kort så jag kunde inte rycka.
Jag gillar ändå inte att meta så mycket.
men pimpla är kul.
Var jätteroligt när vi var i åre och pimpla.
Eller när vi bodde i en stuga i småland.
Då fiskade vi jättemycket med.
Dock så tappade jag mitt spö när vi var vid bäcken.
Men jag låtsades som ingenting.
Men så klart så märkte far det.
Hehe..

Ja, nog om fiske.
När vo kom hem så blev anton helt galen och jag blev så klart offret.
Helt plötsligt stod han uppe i sin säng på mitt rum och hade klätt av sig allt och skrek " EJLIN JAG ÄR NAOKEN!!!!" och sen attackerade han mig.
Helt galet med en sån unge.
Han är livsfarlig.
Det värsta är att det är mig han lär sig det mesta sånt ifrån..
Undrar hur mina barn kommer bli.....?
Jag tror inte att jag vill veta det ens...
Ja, sen skulle han tvunget glo på scooby doo på min data så det fick han göra.
Sen somnade han i sin säng.
Så nu ligger han och sussar.
Det läskiga är att han sover med öppna ögon...
Creepy!


Nej, nu ska jag väl se nån film eller nåt, eller så skriver jag ett nytt blogginlägg.
Får se ur jag gör med det.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0