I will always love you

Åh! Igår kom Anton och Alvin!
Jag saknade dom alldeles för mycket, så jag ringde till annelie och fråga om dom inte kunde komma redan då.
Det gick bra.
Så när dom väl kom så åt och drack vi alla.
Sen gick jag upp med anton och alvin och bäddade till dom.
Dom sover i en bäddsoffa utanför mitt rum för att jag ska kunna höra om dom vaknar eller nåt sånt.
När vi hade bäddat klart tittade vi på "Bamse och den flygande mattan".
Alvin kom också efter ett tag ,men han somnade nästan direkt.
Sen låg jag och kliade Anton på ryggen tills han somnade med. Det tog väl ca 10 sekunder....
Ja, klockan halv 8 idag känner jag att det kryper ner två små barn under täcket hos mig.
"Ejliiin, kan vi få se Bamse och mattan som flyger?"
Så jag satte igång filmen på datan och sen slumrade jag i nån halvtimme, sen gick vi upp.
Ganska skönt att vara uppe nåt så när i tid.
Jag brular sova tills typ 10, så det var gutt att komma upp såhär i tid.
Idag blir det nog att kanske åka till stranden med barnen.
blir det inte det så ska jag parkera mig på gräsmattan, för sola ska jag göra!

Lägger in lite bilder på mig och mina barn från igår.
<<
<a



Fridens från mig och mina gullepågar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0