I will follow

Jag är ändå ganska glad över att jag har fått känna den känslan nu igen!
Tyvärr så är det inte den känlsan som är den starkaste, men det är på förbättring.
Absolut!
Tralalalaaaa!
Och vad har hänt idag då?
Ja, började morgonen med en gummisnodd i håret och en kopp med kaffe i handen.
Sen tog jag med mig teoriboken ut och la mig på gräset och började läsa.
Sen kom mor hem.
Då tog jag ut gitarren och spelade lite för henne!
Jag blir bättre och bättre på gitarr.
Riktigt kul!
Ja, sen sysslesatte jag mig själv där ute ända tills klockan blev 7 eller något sånt.
Sen var det mat och sen sprnag jag upp på mitt rum och upp i sängen och mös.
Och här ligger jag nu.
Egentligen så skulle ju Elvira också vara här men det blev lite problemo, så det gick inte.
Men i morgon, då jäklar!

Ska bli så jäkla kul!

Åh!

Happy ELIN!!!!!

:D

Nej, god natt!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0