Jag vill bara gå hem med dig!

Hej!

Gud! Idag har tiden verkligen gått snabbt!
Jag har dock hunnit med att städa och tvätta och det var dagens mål.
Idag har jag även kommit fram till en sak.
Och det är att jag ska bara köra mitt egna race och göra precis det som JAG vill!
Och inget annat!
Jag tyckte det verkade som en bra idé i alla fall!
Gud , snart är det skola och jag är så otroligt pepp!
Jag längtar tillbaka till alla rutiner.
Och alla kompisar!
Gud vad jag har saknat er!

Men det jag längtar mest till just nu är när Elvira kommer hit och vi ska se på THÅSTRÖM på Torsdag!
Jaaaa!!! Ska bli så sketanskul!

Åh, nu börjar jag bli trött.

En bild som förklarar min dag med bara en bild får bli denna!

<

Den har varit GRRRRRRRRRRRRRRRREAT!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0