Just dance

Jaha, det blev lite ändrade planer idag ändå. (Ovanligt)
Jag städade min garderob(igen) Och hittade mängder med kläder.
Hittade typ 15 par jeans och otroligt många tröjor och klänningar som jag har varit av med...
Sen ringde Annelie och frågade om jag&Anton ville följa med henne och alvin till lekhuset i trelleborg och leka.
Och det ville jag. Eller jag menar....vi.
Så det gjorde vi! Annelie kom och hämtade mig och sen bar det först av till mc donalds i Svedala och sen åkte vi vidare till trelleborg.
Det var riktigt kul!
Jag var ju tvungen att följa efter alvin hela tiden eftersom han är för liten för att ge sig på allt själv och annelie kan ju inte precis följa efter. Hennes mage är för stor för att komma genom alla hål och sånt shit.
Hehe.
Jag fick ju såklart ont i ryggen efter allt lekande så när vi kom hem blev det tabletter så det blev att lägga mig i sängen och sova.
Sen hade jag inte så ont mer när jag vaknade.
Ja, sen hände inte så mycket mer.
Nu ska mor dra ut internet så jag säger god natt nu.
Så...
God natt!

Sagt av anton:

Anton: Elin vad gör duuu?
Jag: Jag städar.
Anton: Ska jag hjälpa dig?
Jag : Nej, det behövs inte.
Anton: VAddå? Tycker du inte om mig eller?

Åh gud. den ungen....

Fridens!<

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, Anton äger!

2009-08-03 @ 22:45:17
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Elin

Anton är inte klok i skallen!

2009-08-04 @ 20:37:22
URL: http://elovsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0