kun for mig

Hej!

Jag har kanske inte varit sådär världsbäst på att uppdatera idag, men det kan bero på att jag inte har gjort någonting.
Visst , jag hade väl kunnat skriva om något annat som intresserar mig men nej!

Jag har gjort några saker idag i alla fall.
-Jag spelade the sims2
-Jag såg Grace, den sög.
-Jag tittade lite på csi
-Jag har rotat rundor som sjutton på youtube efter gammal musik och så.

Så lite har jag gjort.
Som tur är så kan man göra allt detta i sängen.
Tacka vet jag datorer!

Nu ska jag snart ta och titta på ghost wisperer.
Längesen man såg det!

Oh, just det.
Jag läser gaybloggen och så ibland går jag även in på kissies&paulinas blogg.
Och idag så läste jag då kissies blogg och då var det nån brud som hon skrev om som också skrev blogg.
Så jag gick in där och kikade när jag ändå var igång.
Och jag säger bara "HERREGUD"
Det var i princip bara videobloggar och det enda hon sa var typ "mm" ,"hihi" och sånt.
Jag trodde jag skulle dö av pinsamhet.
Helt galet.
Jag bara garvade och tyckte mest synd om den lilla flickan.

Haha!

Nej, nu ska jag.....göra något annat här i min upptagna värld. NOT!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Medina - kun for mig. Den låten gillar inte jag, buuu. Haha. Celina Ree med Når du ror ved mig är lite bättre. checka in.

2009-08-26 @ 19:41:29
URL: http://bajstolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0