Lucy

Walla!
Ja, idag åkte jag hem från familjen Nilsson, alltså min bror och hans underbara familj!
Tog bussen vid 12 och sen cyklade jag hem, så jag var hemma vid halv 3.
Helt galet att man ska behöva åka buss så länge för att komma hem när det bara tar 30 min att köra.
Galet att de har tagit bort den bussen som gick direkt dit.
Åh!
Ja, när jag väl kom hem så var huset helt tomt, så jag tvättade och tömde diskmaskinen.
Sen gick jag in i duschen och sen fick jag äntligen spela på min gitarr igen!
Och när jag hade gjort det ett tag så tittade jag på min nya favoritserie, "true blood".
Sjukt bra!

Ni som känner mig vet att jag nästan alltid går runt i kläder och skor som är färgglada.
Och igår så fick jag ett par skor av malin som passar mig perfekt i min klädstil!
Nämligen dessa!

<

Gissa om jag blev glad!
Åh! Jag älskar verkligen färgglada kläder och skor.
Allt jag har ska vara i någon färg!
Fast jag har alltid jeans i "jeansfärg" , dock.
Men tröjor och klänningar är i färg.
Nästan alla i alla fall!
Och nu när jag har långa naglar så är även dom färgglada!
Jag blir så glad när jag ser färg!

Nej, skriver mer senare.
Gitarren kallar!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0