Märk hur vår skugga

Hallå där!

Gårdagen var mycket trevlig!
Skull egentligen med Elvira och hennes kompisar ut igår, men jag hade varkens pengar eller lust, eftersom jag var trött och så av förkylningen.
På kvällen kom familjen persson hit.
Det är min pappas föredetta kollega och hans familj.
Vi åt och hade det trevligt.
Efter ett tag tog jag ner gitarren och så satt vi och spelade och sjöng allihopa.
Väldigt mysigt!
Sen fick jag och Jonna för oss att sticka till Tomelilla till Tobias.
När vi väl kom dit så var där tre killar. två var bara klädda i kallingar och en satt i bara handduk.
Dom hade kalsongparty, som dom kallade det.
Ja, där satt vi i några timmar och snackade.
Mycket trevligt!
Vid halv ett tiden så körde vi dom till tingvalla och sen körde vi hem.
Tobbe ville att jag skulle följa med dom och att jag sen kunde sova hos han, men jag var alldeles för slö för det.
Ja, sen när jag kom hem somnade jag nästan direkt.

Och i morse väckte mor mig vid halv tio tiden.
Eller ja, jag blev egentligen väckt klockan 9 av att elvira skickar sms.
Det är lite ovanligt att hon väcker mig.
Brukar alltid vara tvärtom.
Ja, i alla fall.
Mor och far behövde hjälp med att få undan poolen, så jag hjälpte dom.
Det är ett sånt tillfälle då man önskar att man bara hade en liten barnpool på 50 liter vatten och inte en fet pool på typ 30 000 liter vatten.
Men nu har vi äntligen fått undan den , så nu ser det ut som om ett ufo har landat på vår gräsmatta.

Dagen bjuder på absolut ingenting.
Jag ska ta en dusch snart och sen ska naglarna fixas!
Sen blir det väl att spela gitarr och lära sig lite nya låtar och ackord.
Och sen blir det väl filmtittande också!

Helgens bästa: Fick 500 kronor av mor för att jag har hjälpt till hemma. Så nu har jag inte en sån stor pengakris mer!

Helgens sämsta:Känns som jag har ätit alldeles för mycket!

Åh!
Denna låten har varit på mitt huvud hela dagen.
Den är så bra och hon är så snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0